Numer oferty: StPr/25/0565 Obowiązki: Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych, Zarządzanie dokumentacją firmową, Organizowanie spotkań, Przygotowywanie raportów, prezentacji i zestawień. Współpraca z działami firmy oraz... 2025-03-08 23:17:19 Centralna Baza Ofert Pracy – Wysłane przez: infopraca.pl |
Iława
|
Stanowisko: Asystentka Zarządu oferta dla osób z niepełnosprawnościami Lokalizacja: Salon Audi Centrum Łódź, ul. Bartoszewskiego 13 Zakres obowiązków: • dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura zarządu • kompleksowe wsparcie Zarządu oraz managerów w zakresie... 2025-03-08 19:17:17 Fundacja Labore Simul – Wysłane przez: nuzle.pl |
Łódź
Łódzkie |
Chcesz zdobyć cenne doświadczenie jako Sekretarka/ Asystentka Zarządu? Dołącz do nas i rozpocznij pracę, która się opłaca! Twoja szansa na stabilną, dobrze płatną pracę w firmie specjalizującej się w świadczeniu usług medycznych i opiekuńczych. Praca na... 2025-03-08 19:17:16 ShiftME – Wysłane przez: nuzle.pl |
Gniezno
Wielkopolskie |
Dla naszego Klienta, uznanej Kancelarii Prawniczej, w związku z rozwojem struktur wewnętrznych poszukujemy Kandydatów na stanowisko Asystentki Zarządu / Specjalisty ds. administracyjnych. Asystentka ZarząduMiejsce pracy: Poznań Zadania: odpowiedzialność za administracyjne... 2025-03-03 08:17:48 HRK S.A. – Wysłane przez: infopraca.pl |
Poznań
|
organizowanie pracy biura zarządu organizowanie obiegu dokumentów w spółce przygotowywanie dokumentów - umów/protokołów odbioru przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do debiutu giełdowego współpraca z firmami obsługującymi spółkę (księgowość, HR, usługobiorcy)... 2025-02-22 03:17:59 Salon24.pl S.A. – Wysłane przez: mycv.pl |
Warszawa
mazowieckie |
Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało m.in.: koordynacja działań sekretariatu firmy, w tym prowadzenie dokumentacji spółki i obiegu dokumentów przygotowywanie pism, umów i danych na potrzeby przełożonych wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach, w tym... 2025-02-22 03:17:58 Human Partner Sp. z o.o. – Wysłane przez: mycv.pl |
Wałbrzych
dolnośląskie |
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynacja przepływu informacji; Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy; Zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu; Raportowanie podczas spotkań; Organizowanie... 2025-02-22 03:17:56 PBA Doradztwo Personalne – Wysłane przez: mycv.pl |
Warszawa
mazowieckie |
Opis stanowiska organizacja spotkań i konferencji Zarządu prowadzenie terminarza spotkań Zarządu organizacja i prowadzenie sekretariatu koordynacja obiegu dokumentów organizacja podróży służbowych 2025-02-22 03:17:55 Farmutil HS S.A. – Wysłane przez: mycv.pl |
Śmiłowo
wielkopolskie |
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: Współpracę z Zarządem oraz Kadrą Kierowniczą w zakresie przygotowania pism, dokumentów, prezentacji w jęz. polskim i angielskim Zarządzanie dokumentacją, nadzór nad właściwym obiegiem... 2025-02-22 03:17:53 BUSINESS SUPPORT SOLUTION SA – Wysłane przez: mycv.pl |
Łódź
łódzkie |